Els alumnes, abans de saber el títol d'aquesta peça, hem imaginat un fum de coses escoltant-la:
- Un grup de papallones volant
- Un submarí amb el que es veuen els peixos de la mar
- Uns pardals emigrant, i que pujent i baixen amb el moviment de la música
- Ànecs nadant a un estany
- Un home entrant a un palau xinés envoltat de papallones i ocells
- Un bosc en primavera amb animalets jugant i saltant
- Una vaca pel bosc
- Dofins que naden
- La marea que puja i baixa
- Un bosc amb cascades, pardals i animalets
- Una xica banyant-se al riu d'un bosc
- Moltes flors cantant una cançó
- Un bosc que va canviant d'estació de l'any molt ràpidament
- ...
Amb aquesta cançó, seguirem aquest musicograma, i coneixerem un poc millor L'OBOÈ.
FES CLIC AL MUSICOGRAMA
L'oboè:
EDUARD GRIEG
Para atenció en l'audició a la intensitat en que sona.
Saps què és...?
i...
El Crescendo s'interpreta pujant poc a poc la intensitat del so, de piano a fort
Mentre que el Diminuendo, és al contrari, disminuir la intensitat poc a poc de fort a piano
Imagina't que camines per un camí. Quan t'apropes, les teues passes sonaran poc a poc més fortes.
(Crescendo)
I quan t'allunyes, sonaran cada vegada més suaus. (Diminuendo)
Molt interessant i completa aquesta entrada, Jaume! Si no t'importa, posaré un enllaç per a que el puguen veure també els meus alumnes. Gràcies!
ResponElimina